شناسهٔ خبر: 40863610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم:

زیرساخت‌های توزیع نیروی برق استان در حال افزایش است

موج نیوز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: زیرساخت‌های توزیع نیروی برق استان در حال افزایش است و در این رابطه به سمت استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای افزایش رضایت‌مندی مشترکین حرکت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین پنجه در نشست خبری که به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق برگزار شد، با اشاره به اینکه یک درصد مشترکین استان را حوزه صنعت تشکیل داده است، اظهار کرد: افزایش مصرف در این راستا نشان‌دهنده حرکت قم به سوی تبدیل شدن به شهر صنعتی است.

وی ادامه داد:‌ شرکت توزیع نیروی برق قم ۵۷۴هزار مشترک در بخش خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایر اقشار دارد که بخش خانگی با داشتن ۸۰ درصد مشترکین ۳۶ درصد میزان مصرف را به خود اختصاص داده‌است.

مدیرعامل شرکت برق استان قم افزود: بخش کشاورزی که کمتر از یک درصد مشترکان است ۱۲ و دو دهم درصد مصرف و بخش تجاری هم که ۱۳ و ۶ دهم درصد مشرکین را دارد ۹وهفت دهم درصد انرژی برق توزیعی استان را مصرف می‌کند.

آهنین‌پنجه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید مراقب باشیم تا از خط قرمز پیک مصرف عبور نکنیم تا دچار خاموشی نشویم.

وی بیان کرد: برای سال جاری ۸۰ مگاوات صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف مصرف برق استان هدف‌گذاری شده‌است.

وی ادامه داد: در حوزه کاهش تلفات و میزان خاموشی‌ها نیز شرکت توزیع نیروی برق استان قم بهتر از هدف‌گذاری صورت گرفته عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: این شرکت در زمینه تولید پراکنده برق با استفاده از سوخت گاز و انرژی‌های تجدید پذیر همچون نیروی خورشیدی فعال است.

وی همچنین در این نشست به خسارت مالی شرکت توزیع نیروی برق استان در اثر پرداخت نکردن مطالبات توسط شماری از مشترکین و همچنین سرقت سیم از خطوط انتقال اشاره کرد.

نظر شما