شناسهٔ خبر: 40862828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طبقه چهارم از غرب به شمال شرقی

کفاشیان گام به گام نزدیک تر به اتاق ریاست

از شانس بد حیدر بهاروند اتاق علی کفاشیان درست روبه روی جایی است که او باید در فدراسیون فوتبال مستقر بشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آنهایی که به فدراسیون فوتبال عبور و مرور دارند می‌دانند که دفتر ریاست در طبقه چهارم قرار دارد، طبقه‌ای که برخلاف سایر طبقات فدراسیون فوتبال، در غربی آن بسته شده و همه ترددها با برداشتن دیوار این واحد از سمت در شرقی انجام می‌شود.


وقتی شما در شرقی طبقه چهارم را باز می‌کنید و به داخل می‌روید باید وارد یک راهرو شوید و بعد از یک پیچ 90 درجه به حوزه ریاست می‌رسید. جایی که دو دفتردار عبور و مرور افراد به حوزه ریاست را کنترل می‌کنند. پس از این دو منشی، تازه شما به حوزه ریاست فدراسیون فوتبال می‌رسید که فعلا توسط امیرمهدی علوی روابط عمومی فدراسیون کنترل می‌شود. اما در سمت چپ و روبه روی اتاق بزرگ رییس فدراسیون فوتبال محل نشستن نایب رییس اول است.


اتاقی متوسط که در کمد آن تعداد زیادی از زونکن و نامه‌های قدیمی فدراسیون انبار شده است. کفاشیان که به مدت 8 سال در اتاق ریاست حضور داشت، بعد از دریافت پست نایب‌رییسی و ریاست کمیته فوتسال مدتی به این اتاق تردد می‌کرد اما بعد از مدتی ترجیح داد چندان در فدراسیون آفتابی نشود و این هنوز پیش از آن بود که ماجراهای مربوط به کمیته اخلاق و حکم محرومیت وی اتفاق بیفتد. 


کفاشیان از این هفته دوباره به فدراسیون برگشته و مستقیما دکمه آسانسور طبقه چهارم را می‌زند و به اتاقی می‌رود که احتمالا میهمان کوتاه مدت آنجا خواهد بود. چه اگر قرار باشد در پست نایب رییسی باقی بماند و چه اگر هیات رییسه فدراسیون برای سرپرستی او تصمیم بگیرد.


جلسه هیات رییسه فدراسیون جلسه‌ای است که اگرچه توازن نیروهایش به سمت کفاشیان است اما فشارهای بیرونی باعث شده که شاید این تصمیم به نظرخواهی و حتی اجرا گذاشته نشود. در راهروهای فدراسیون شنیده می‌شود حیدر بهاروند که از آمدن علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال چندان راضی نیست، محل دفتر خود را ترک کرده تا با کفاشیان دیداری نداشته باشد. 


کفاشیان پیش از حضور در فدراسیون فوتبال از حوزه ریاست خواسته بود اتاقش را مرتب کرده و سیستم کامپیوتری‌اش را هم راه بیندازند تا او بدون مشکل در اتاقش مستقر شود.

نظر شما