شناسهٔ خبر: 40834707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد:

ضرورت خروج بیگانان از خلیج فارس

موج نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیگانگانی که در خلیج فارس حضور دارند به دنبال بر هم زدن آرامش در منطقه بوده و لذا ضرورت دارد از خلیج فارس خارج شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) چالوس اظهار داشت: ما در خلیج فارس مسئولیت داریم و برادران عزیز ما در ارتش جمهوری اسلامی در دریای عمان مرزهای جنوبی کشور که بیش از 2200 کیلومتر مرز ساحلی است حراست می کنند.

وی ادامه داد: در خلیج فارس اقتداری که نیروهای مسلح دارند و اشرافی که بر دشمنان داریم مثال زدنی است اما اعتقاد ما بر این است که پیام  صلح و دوستی را برای کشورهای مسلمان خلیج فارس داریم که ما قادر هستیم باهم با برداری و صلح امنیت را در خلیج فارس برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیگانان با چه معنایی در خلیج فارس حضور پیدا کردند و چشم تعرض به کشورهای مسلمان دارند و دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند.

تنگسیری بیان داشت: در 41 سال از انقلاب گذشته به هیچ کشوری تعرض نکردیم ما به مظلومین کمک کردیم و مسلمان هستیم و پیامبر ما امر کرده است اگر مظلومی فریاد زد به داد ما برسید باید به دادش برسیم و دیدیم مردم مظلومی دارند ستم می بینند به آنها کمک می کنیم و وجود بیگانگان در منطقه هیچ معنی و مفهومی ندارند و باید از منطقه بروند.

وی گفت: خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه است و بیگانگان باید از خلیج فارس که به دنبال تنش و درگیری هستند خارج شوند.

نظر شما