شناسهٔ خبر: 40795787 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت ترافیک و آب و هوا

دمای هوا در برخی نقاط کشور 8 درجه افزایش می‌یابد

دمای هوا در برخی نقاط کشور ۸ درجه افزایش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور (حدود ۵ تا ۸ درجه) طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش مهر، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل طی ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲ و ۳ تیر) فقط در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده داریم، تصریح کرد: سایر مناطق کشور نیز طی این روزها آسمانی صاف خواهند داشت. همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه (۳۱ خرداد و ۱ تیر) در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود که بیشترین افزایش دما در شمال شرق کشور و حدود ۵ تا ۸ درجه خواهد بود.

افزایش ۸ درجه‌ای دمای هوا در برخی نقاط کشور,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,وضعیت ترافیک و آب و هوا

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین طی روزهای شنبه یکشنبه و دوشنبه در استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان و شرق یزد، کرمانشاه، ایلام و خوزستان در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید رخ می‌دهد که در جنوب غرب کشور وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۳۱ خرداد) صاف تا کمی ابری در بعد ازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (اول تیرماه) نیز گاهی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کریستیانو رونالدو,تصاویر کریستیانو رونالدو,رژیم غذایی کریستیانو رونالدو عکس کریستیانو رونالدو و پسرش

رونالدو سال ۲۰۱۸ در یکی از مصاحبه هایش گفت که از لحاظ بدنی مثل یک بازیکن ۲۳ ساله است و اینکه می خواهد تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند. هرچند رونالدو گاهی از پیتزا و نیز مواد غدایی نه چندان مناسب برای یک ورزشکار استفاده می کند ولی او با تمرینات سخت هرگز اجازه نداده است تا بدنش از فرم همیشگی خود خارج شود.

نظر شما