شناسهٔ خبر: 40641859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم خلخال و کوثر: طرح حق مرزی معلمان استان اردبیل با جدیت اجرایی شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: طرح حق مرزی کارکنان آموزش و پرورش و به ویژه معلمان استان اردبیل با جدیت اجرایی شود چراکه در سایر مناطق شاهد اجرای آن هستیم.

صاحب‌خبر -

سید غنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در مجلس یازدهم طرح رتبه بندی معلمان تلاش و این قشر فرهنگی و فرهیخته جامعه به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی معلمان را اقشار زحمت‌کش جامعه عنوان کرد و افزود: طرح حق مرزی کارکنان آموزش و پرورش و به ویژه معلمان استان اردبیل با جدیت اجرایی شود چراکه در سایر مناطق شاهد اجرای آن هستیم.

نطری با تاکید بر اجرای پروژه تونل خلخال به اسالم تصریح کرد: شروع اجرای تونل خلخال به اسالم و همچنین از طریق آن اتصال مناطق شمالی استان به جنوب استان در کاهش مشکلات اساسی مردم در تردد به خصوص در شمال استان ضروری است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با اشاره به محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر بیان کرد: خروج گیوی از بن بست و ایجاد راه مواصلاتی خلخال-گورانسراب که طول مسیر را کوتاه تر می‌کند باید دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات مردم تلاش شود اظهار کرد: پروژه کلور-درام که به عنوان تنها راه بدون گردنه و قابل استفاده در زمستان شناخته می‌شود و مسیر استان به تهران را 160 کیلومتر نزدیک‌تر می‌کند باید تسریع شود.

نطری سد گیوی را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی منطقه خلخال دانست و گفت: در تخصیص اعتبار سد گیوی که مقرر شده است 50 میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی و بانک سپه ارائه شود باید تسریع شود و در کنار آن با توجه هدر رفتن میلیون‌ها متر مکعب آب پروژه سد هشتجین نیز الزامی است.

انتهای پیام/ 146/ی

نظر شما