شناسهٔ خبر: 40597324 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

درپی تاکید تل آویو بر الحاق اراضی 1967؛

پادشاه اردن هاشمی: اجرایی شدن طرح اشغال اراضی کرانه باختری و غور اردن را بی پاسخ نخواهد ماند

پادشاه اردن در سخنانی تأکید کرد که اقدام اسرائیل برای اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بی پاسخ نمی‌ماند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از عربی 21، "عبدالله دوم" پادشاه اردن هاشمی در سخنانی تأکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بی پاسخ نخواهد ماند.

 

پادشاه اردن در جریان دیدار با تعدادی از روزنامه‌نگاران در کاخ «الحسینیه» اشاره کرد که موضع امان نسبت به مسأله فلسطین ثابت است.

 

وی در اشاره به قصد سران صهیونیست برای الحاق اراضی کرانه باختری و دره اردن، بر حمایت کشورش از ملت فلسطین تأکید کرد و گفت که اردن در این باره با فلسطینی‌ها، طرف‌های عرب و بین‌المللی در ارتباط است

 

پادشاه اردن همچنین ضمن محکوم کردن طرح الحاق کرانه باختری توسط رژیم اشغالگر اسرائیلی، ادامه داد: اجرای این طرح بیدون پاسخ باقی نخواهد می‌ماند.

 

پادشاه اردن طی هفته های اخیر چندین بار تهدید کرده که در صورت الحاق اراضی 1967 توسط رژیم صهیونیستی به دیگر اراضی اشغالی، واکنش نشان خواهد داد.

 

علاوه براین اتحادیه اروپا بارها با ارسال نامه های جداگانه به سران رژیم صهیونیستی نسبت به اجرایی کردن طرح الحاق اراضی کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داده است.

 

انتهای پیام/ م.ح

نظر شما