شناسهٔ خبر: 40510644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

فردا؛ جلسه رای گیری مجلس عراق برای تکمیل کابینه الکاظمی

صاحب‌خبر -

شفقنا- اعضای مجلس نمایندگان عراق از احتمال رای دهی به نامزدهای تصدی وزارتخانه های خالی در دولت مصطفی الکاظمی در جلسه فردا (شنبه)خبر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الصباح، این در حالی است که دفتر محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که اسامی نامزدهای تصدی وزارتخانه های خالی در کابینه الکاظمی را دریافت کرده است.

«طعمه اللهیبی» نماینده عراقی به روزنامه الصباح گفت: احتمالا  در جلسه فردا شاهد رای دهی به وزارتخانه های باقی مانده باشیم.

اللهیبی افزود: با وجود اینکه هیچ  چیز رسمی وجود ندارد اما همه داده ها حاکی است که برای تکمیل کابینه فردا جلسه رای دهی به کاندیداها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از جلسه فردا، روسای فراکسیون ها درباره قانون انتخابات با کمیسیون حقوقی مجلس جلسه تشکیل خواهند داد، افزود: پارلمان فعالیت هایش را برای برگزاری جلسات از سر گرفته و به زودی پیش نویس قانون وام به رای گذاشته خواهد شد زیرا در شرایط فعلی بسیار مهم است.

«علی سعدون اللامی» و «کاطع نجمان»، دیگر نمایندگانی عراقی نیز از احتمال رای دهی به نامزدهای باقی مانده در پست های وزارتی در جلسه روز شنبه خبر دادند.

خبر  را در الصباح ببینید

نظر شما