شناسهٔ خبر: 40313003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

البرز| پروازهای داخلی فرودگاه پیام از سرگرفته می‌شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی پرواز اهواز ، کیش و مشهداز مبدا فرودگاه پیام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نادر ثناگو مطلق صبح امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به وقفه ایجاد شده در پروازهای مسافری پیام استان البرز اظهار داشت: این محدودیت‌های  پروازی  به دلیل شیوع کرونا بوده است که از اواسط خردادماه و در صورت عادی شدن شرایط ،پروازهای مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از ظرفیت سرمایه گذار خارجی پروازهای کیش، مشهد و اهواز از مقصدهای پروازی فرودگاه بین المللی پیام هستند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه با توسعه پروازهای مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق  میگیرد،بیان کرد: بنابراین نهادها و دستگاه های اجرایی استان برای تحقق این  موضوع باید برنامه ریزی داشته باشند.

ثناگو با بیان اینکه بستر و زیرساخت های لازم با راه اندازی ترمینال مسافری و اخذ مجوزهای لازم و کسب استانداردهای مورد نیاز فراهم شده است،گفت: امیدواریم با پیگیری های دستگاههای متولی پروازهای مسافری از البرز به مقصد استانهای دیگر و با هدف گردشگری افرایش یابد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما