شناسهٔ خبر: 40277888 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بازیگر بچه مهندس، خواننده می‌شود + عکس + فیلم

«بی‌مقصد»، تک آهنگ «روزبه حصاری» با حال و هوای سریال بچه مهندس منتشر می شود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| اولین قطعه «روزبه حصاری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «بی‌مقصد» در سایت‌های موسیقی کشور منتشر شد. روزبه حصاری مدت‌هاست در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت جدی دارد و اولین قطعه خود را با حال و هوای مجموعه بچه‌مهندس اجرا کرده است.

 

روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش این قطعه را پست کرده و نوشته است: «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام «میلاد جوزی» هم‌زمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز رو تقدیم‌تان می‌کنم. نمى‌دونم چطوری از مهر و محبتی که این مدت نسبت به من داشتید تشکر کنم. سپاس ویژه از علیِ غفارى عزیز و اعتماد ایشان. و ممنونم از تک‌تک عوامل درخشان مجموعه بچه مهندس. قدردانِ رفقایى هستم که شانه به شانه و با مهری بی‌دریغ در این پروسه دست یارى دادند.امیدوارم این هدیه ناقابل رو در آستانه عید سعید فطر دوست داشته باشید و برای گوش‌های شما عزیزان، امانت‌دار خوبی باشم...»
 
قطعه بی‌مقصد با صدای روزبه حصاری و تنظیم و میکس و مستر میلاد جوزی منتشر می شود. شاعر و آهنگساز این قطعه هادی جولانی است. ویولون این قطعه توسط بابک ایمانی، گیتار توسط علیرضا الیاسوند، ویدئو توسط نیما کزازی و عکس توسط امین مرادی‌راد انجام شده است.

 

روزبه حصاری

 

بچه مهندس

 

بچه مهندس2

 

نظر شما