شناسهٔ خبر: 40268056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با رعایت پروتکل بهداشتی؛

نماز عید فطر در مناطق با وضعیت سفید در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری نماز عید فطر در نقاط دارای وضعیت سفید با رعایت پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: نماز عید فطر در نقاطی از استان بوشهر که وضعیت سفید دارند با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: الان در شرایط خاصی به سر می بریم و برای برنامه‌های جمعی محدودیت‌هایی وجود دارد و در ماه رمضانی که پشت سر گذاشتیم محدودیت‌هایی بود.

وی افزود: در مراکز شهرستان‌ها بر اساس اعلامی که نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه داشتند و با نظر نماینده ولی فقیه در استان و ستاد کرونا به صورت متمرکز در نقاط مختلف استان نماز عید فطر برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: برای اقامه نماز عید در مراکز و مساجدی که دارای وضعیت سفید هستند، دستورالعملی که قبلاً در شب‌های قدر برای مساجد و مراکز دینی اعلام شد، به قوت خود باقی است و باید رعایت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: مسئله سلامت، مسئله حائز اهمیتی است و توصیه کلی این است که هر جایی که قرار هست نماز عید فطر برگزار شود، حفظ دستورالعمل و پروتکل بهداشتی را در دستور خود قرار دهند و باز توصیه جدی بر این است حتی الامکان نماز عید در فضای باز اقامه شود و نمازگزاران وسایل شخصی از قبیل مُهر و سجاده با خود داشته باشند.

نظر شما