شناسهٔ خبر: 40207602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

نامه سردار سلیمانی به فرمانده گردان‌های عزالدین القسام قبل از شهادت

ابنا

متن نامه سردار سلیمانی برای فرمانده شاخه نظامی جنبش حماس که مدتی پیش از شهادت ایشان ارسال شده بود، منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ متن نامه سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس ایران برای محمد الضیف فرمانده گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس را که مدتی پیش از شهادت سردار سلیمانی ارسال شده بود، منتشر کرد.

شهید سلیمانی در این نامه، محمد الضیف را شهید زنده و مبارز شجاع توصیف می‌کند و به او اعلام می‌کند که مشتاق دیدار با مبارزان در جبهه هاست.

شهید سلیمانی در این نامه، به ملت شجاع فلسطین که مظلومانه در برابر چشمان میلیون‌ها مسلمان، در محاصره قرار دارند، درود می‌فرستد و به او اطمینان می‌دهد که ایران هر چه هم که فشار‌ها و تحریم‌ها شدید باشد، فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

شهید سلیمانی، در این نامه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را برادر و قهرمان مقاومت توصیف و تاکید می‌کند دفاع از فلسطین افتخاری است و ایران در برابر هیچ کالایی در دنیا، از این وظیفه شانه خالی نخواهد کرد.

در این نامه آمده است: دوستان فلسطین، دوستان ما و دشمنان آن دشمنان ما هستند. این سیاست گذشته ما بوده است و همینطور باقی خواهد ماند. دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و هر کسی که صدای شما را بشنود و به شما کمک نکند، مسلمان نیست. سحر پیروزی با یاری الهی، نزدیک خواهد بود و صدای مرگ صهیونیست‌های متجاوز به صدا درآمده است. امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا در کنار شما باشیم و به امید خود برای شهادت در راه فلسطین برسیم.

………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما