شناسهٔ خبر: 40142298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

سخنگوی وزارت بهداشت:

مجموع مبتلایان کرونا در کشور به ۱۲۰ هزار نفر رسید/ ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر بهبودیافته

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر کیانوش جهانپور با بیان این که طی 24 ساعت گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند، اظهار داشت: از بین مبتلایان جدید، ۳۴۰ مورد بستری و ۱۴۶۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند البته ۲۷۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته دکتر جهانپور تا کنون ۶۸۶ هزار و ۹۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد و تقاضای ما همچنان رعایت بهداشت فردی، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

نظر شما