شناسهٔ خبر: 40134071 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

ثبت نام جدید سهام عدالت شایعه یا واقعیت؟ /پیگیری اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق samanese.ir

موج نیوز

بر خلاف شایعات در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت گفتنی است تاکنون اطلاعیه جدیدی در این خصوص اعلام نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با آزادسازی سهام عدالت برخی از افراد که در زمان توزیع سهام عدالت میان مشمولان به دلایل مختلف از ثبت نام جا مانده و مشمول این طرح نشده ‌اند به تب و تاب افتادند تا شاید بتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

روز گذشته در این خصوص اخبار مختلفی منتشر شد که امکان ثبت نام جدید سهام عدالت وجود دارد و  کسانی که به دنبال شیوه ثبت نام سهام عدالت جدید می گردند می توانند اقدام به ثبت نام کنند اما بر خلاف شایعات، تاکنون اطلاعیه جدیدی در این خصوص اعلام نشده است.

با وجود تعداد قابل توجه جاماندگان از ثبت نام سهام عدالت گفتنی است پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد و در حال حاضر نیز دولت برنامه ای در خصوص افزایش تعداد مشولان ندارد. 

براین اساس جاماندگان سهام عدالت می توانند اخبار مربوط به ثبت نام سهام عدالت جدید را از طریق سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir پیگیری کنند.

گفتنی است، در حال حاضر فقط افرادی که در سال ۸۸ ثبت نام شده اند و در طی این سال‌ ها سهام از طریق شرکت ‌های سرمایه گذاری استانی به نام آن‌ ها شده اند می‌ توانند از مزایای سهام عدالت استفاده کنند.

مشمولان سهام عدالت نیز تا دهم خرداد ماه امسال فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir یکی از دو روش آزادسازی به شیوه مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کنند و از مزایای سهام خود برخوردار شوند و چنانچه هرکدام از سهامداران در بازه زمانی مشخص شده در خصوص وضعیت سهام خود تصمیم نگیرند و خودشان یکی از این دو روش تعیین شده (مستقیم و غیر مستقیم) را انتخاب نکنند، در پایان مهلت اعلام شده به صورت خودکار روش غیر مستقیم برای آن‌ ها انتخاب خواهد شد.

نظر شما