شناسهٔ خبر: 40116625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

راه‌اندازی سینما -ماشین در دوبی برای مقابله با ویروس کرونا

نخستین درایوین سینما در دوبی از فردا یکشنبه (28 اردیبهشت) شروع به کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- شرکت واکس سینماز(vox cinemas)  که مسئول هدایت 514 پرده سینما در سراسر خاورمیانه است، قصد دارد در دوبی یک سینما - ماشین راه‌اندازی کند که تنها سینما ماشین فعال در این شهر خواهد بود.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، این سینما- ماشین که از یکشنبه فعالیت خود را آغاز می‌کند روی سقف مرکز خرید «مال امارات» واقع شده است. ظرفیت آن 75 ماشین است و در هر اتومبیل دو نفر می‌توانند حضور داشته باشند. هزینه آن 180 درهم (49 دلار) به ازای هر ماشین خواهد بود که شامل غذا و نوشیدنی برای دو نفر می‌شود. مخاطبان رادیوی ماشین خود را در فرکانسی خاص قرار می‌دهند و نمایش فیلم از ساعت 7:30 عصر آغاز می‌شود.

 

واکس سینماز گفت این سینما- ماشین به خاطر تسهیل محدودیت‌های اعمال شده طی پاندمی کروناویروس در امارات اجازه فعالیت پیدا کرده و تاکید کرد که حفظ ایمنی مخاطبان و پیروی از راهبردهای فاصله‌گذاری اجتماعی اولویت اول آن است.

 

بر پایه قوانین کووید-19 فعلی امارات، افراد بالای 60 سال و کودکان بین 3 تا 12 سال اجازه ندارند به این سینما ماشین دسترسی پیدا کنند.

 

کامرون میچل مدیر عامل شرکت «مجید ال فوتیم سینماز» که شرکت مادر واکس سینماز است، گفت: «سلامت و ایمنی مهمانان و کارمندان همچنان اولویت اول ماست و سینماروها می‌توانند اطمینان داشته باشند که سینما- ماشین واکس سینماز از تمام راهبردهای سلامت دولتی و دیگر رویه‌ها پیروی می‌کند و در عین حال به مهمانان اجازه می‌دهد از تجربه پرده بزرگ و پاپ‌کورن، ناچو و نوشیدنی‌های محبوب ما لذت ببرند».

 

سینما- ماشین‌ها چیز تازه‌ای در دوبی نیستند و نخستین سینما -ماشین‌ها از جمله رکس سینما در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی بسیار محبوب بودند اما در حال حاضر هیچ سینما ماشین دیگری در دوبی فعالیت نمی‌کند.

 

 

 

نظر شما