شناسهٔ خبر: 40098063 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهانت شبکه سعودی به شهید المهندس/ تاکید عراق بر لزوم عذرخواهی

کمیسیون ارتباطات و رسانه‌های پارلمان عراق با محکوم کردن اهانت شبکه سعودی "MBC" به شهید ابومهدی المهندس، خواستار عذرخواهی این شبکه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت بغداد الیوم، کمیسیون ارتباطات و رسانه های پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: "این کمیسیون اقدام شبکه "MBC" سعودی در متهم کردن شهید فرمانده ابومهدی المهندس به تروریسم را محکوم می کند".

این بیانیه افزود: شبکه "MBC" برای اهانت به چهره های سرشناس عراق از ابزارها و روش های مختلفی در طول سالهای گذشته استفاده کرده و انواع اتهام ها را به آنها وارد کرده است و کار به جایی رسیده که شخصیتی ملی و مبارز نظیر شهید حاج ابو مهدی المهندس را که عمرش را در راه جهان و جانفشانی علیه رژیم گذشته و باندهای تروریستی داعش و نیروهای شرور و اشغالگری فدا کرده است، متهم می کند.

این کمیسیون خواهان "بستن دفاتر شبکه "MBC" در عراق در صورت عدم عذرخواهی این شبکه به خاطر گمراه کردن عمدی افکار عمومی و تلاش برای خدشه وارد کردن به وجهه شهید المهندس شد".

این کمیسیون افزود: این وضعیت ایجاب می کند که با قدرت در برابر تداوم اهانت به چهره های سرشناس ملی  از سوی نهادهای رسانه ای که حامیان مالی و رویکرد سیاسی و طایفه ای آنها شناخته شده هستند، وارد عمل شد.

در بیانیه کمیسیون ارتباطات و رسانه های پارلمان عراق تاکید شد: هراندازه که تلاش کنند تا در قالب طرح های پلید و کینه توزانه به وجهه شهید المهندس و چهره های سرشناس دلاور ما - که در راه مقابله با نیروهای تاریکی و استکبار جهانی خدشه وارد کنند، این شهید  همچنان مشعل روشن تاریخ باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
 

نظر شما