شناسهٔ خبر: 40037758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس:

ساختار پرسپولیس بیمار است

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ساختار پرسپولیس بیمار است، گت: ساختار روابط عمومی که نباید درباره مسائل اقتصادی صحبت کند و ما به زودی در این زمینه تصمیم خواهیم گرفت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| نشست خبری «مهدی رسول‌پناه» با کارگزار مالی سرخپوشان در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

رسول‌پناه در ابتدای نشست اظهار داشت: ماهیت قرارداد قبلی منافع طرفین را تضمین و تامین نمی‌کرد. در برخی موارد حتی به قطع همکاری هم نزدیک شدیم.

 

وی افزود: با گفت‌وگوها و مذاکرات جدی در جهت هم افزایی صحبت کردیم  و به نتایج خوبی رسیدیم. الحاقیه جدیدی را امضا کردیم. این شرکت ‌کارگزار بورسی است و در کنار هم باید گام برداریم. با این اتفاق بزرگ قطعا آینده پرسپولیس تضمین خواهد شد. قرارداد کنونی الحاقیه و تضمین کننده قرارداد قبلی است و قرارداد اولیه پا بر جا خواهد بود. کف قرارداد 110 میلیارد تومان تا یکسال است. ما این الحاقیه را برای اداره حقوقی وزارت ارسال کردیم و اظهار نظر هم توسط این وزارتخانه انجام شد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره انتشار یکسری از اسناد باشگاه پرسپولیس و قراردادهای بازیکنان این تیم در رسانه‌ها گفت: این موضوع به قبل از سرپرستی من مربوط می‌شود. در مورد قرارداد حامیان مالی هم، چیز پنهانی نداریم چرا که آن الحاقیه افتخاری برای پرسپولیس است. همان‌طور که گفتم ساختار باشگاه بیمار است و  در جهت اصلاح ساختار باشگاه گام بر می‌داریم.

 

رسول‌پناه در پایان گفت: من درباره دریافتی بازیکنان قول دادم که تا پایان اردیبهشت این اتفاق صورت خواهد گرفت و سر قولم هستم.

 

علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در این نشت خبری اظهار داشت:  هدف ما کف قرارداد نیست و امیدواریم به ارقام بالاتر برسیم. بخشی از قرارداد تا 31 خرداد باید پرداخت شود.

 

وی افزود: در این زمان که کشور ما تحریم است و کرونا وجود دارد، ما و کارگزار باشگاه کار بزرگی را انجام دادیم. در این کار سود پرسپولیس چشم گیر خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در بخش های مختلف از این قرارداد سود خواهد برد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:این قرارداد از امروز آغاز شد و 30 میلیارد تومان هم که دریافت خواهیم کرد که بخشی از قرارداد سال اول است.

 

وی تصریح کرد: استفاده از کلماتی مانند ترکمنچای چندان درست نیست. این قرارداد پانزده صفحه‌ای یکی از بهترین فرصت‌های درآمدزایی برای پرسپولیس بود.  در این فصل یک ریال از پول بلیت فروشی دریافت نکردیم. بهترین راه تجاری سازی است و باید از فرصت استفاده کرد. در شرایط موجود با بررسی‌هایی که انجام دادیم از بهترین فرصت استفاده کردیم.

 

رغبتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف 15میلیاردی که به طور قرض‌الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد، اعلام کرد: آن پول به صورت اقساط از قرارداد 6 ماه دوم سال اول کسر می شود.

 

منبع: ایرنا

نظر شما