شناسهٔ خبر: 40010990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

انتقاد نماینده مجلس از مجلس دهم

نماینده مردم مشهد با انتقاد از مجلس دهم که کارنامه ناموفقی به یادگار گذاشته است، گفت: در گام دوم انقلاب باید مجلسی را تشکیل دهیم که اولویت اولش مردم باشد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در جلسه علنی و در نطق میان‌دستور اظهار داشت: اگر نمایندگان مجلس و برخی مسئولین، مردم را فراموش کردند، اما انقلابیون آنها را هرگز فراموش نخواهند کرد.

وی از آستان قدس رضوی به دلیل اینکه بی‌سر و صدا و در بالاترین سطح کمک‌هایی را به کارگران و دستفروشان که از کرونا بیکار شده بودند پرداخت کرده است تشکر کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیاز شدید جامعه به دعا و معنویت که در ماه رمضان اوج آن است، لازم می‌بینم که از این ستاد بخواهم با نظرخواهی و رعایت پروتکل‌های شفاف بهداشتی، فرصتی را برای بهره‌برداری مردم از شب‌های قدر ایجاد کند.

پژمان‌فر گفت: کوه‌خواری و تصرف منابع طبیعی که از سوی دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد بیداد می‌کند. این در حالی است که زمین‌ها و کوه‌های اطراف مشهد در حال تصرف و کوه‌خواری است.

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید مجلسی را تشکیل دهیم که اولویت آن مردم باشد و از بدعت‌های قدیمی مانند شام دادن پرهیز شود.

وی گفت: بورس نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده و لازم است که صدا و سیما و دیگران آموزش‌های لازم را به مردم بدهند تا مانع از تجمعات مردم معترض در آینده شویم.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم که مجلس دهم بتواند خدمت شایسته‌ای در کنار خدمات دیگر نظام داشته باشد، اما برخی‌ها نگذاشتند. این در حالی است که مجلس قوانینی را تصویب کرده است اما نتوانسته در زمینه نظارت بر دولت موفق باش.

وی در پایان گفت: کارنامه ناموفقی برای مجلس دهم به یادگار گذاشتند اما امیدواریم مجلس یازدهم بتواند موفق باشد.

 

نظر شما