شناسهٔ خبر: 40004903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قرارداد او ریالی است

نبی: بهاروند با پیشنهاد شکوری برای پرداخت یورویی به اسکوچیچ مخالفت کرد

صاحب‌خبر - مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد جلسه هیئت رئیسه این فدراسیون و تأیید اساسنامه در این جلسه اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در اساسنامه جدید یک نهاد عمومی غیردولتی خواهد بود. همچنین در افزایش اعضای مجمع با شیب ملایمی پیش خواهیم رفت و سهم حضور بانوان نیز در این بخش بیشتر شده است.
وی درباره انتخاب رؤسای کمیته‌های مرتبط با رکن قضایی فدراسیون که پیش از این توسط رئیس فدراسیون انتخاب می‌شدند، گفت: با توجه به رفرنس‌های بین‌المللی اعضای کمیته‌‌های ارکان قضایی، کمیته حسابرسی و کمیته انتخابات می‌بایست یک فرایند قانونی را طی کنند که مجمع آنها را انتخاب خواهد کرد و رؤسای این کمیته‌ها انتصابی نیستند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین درباره ریالی و ارزی بودن قرارداد اسکوچیچ و اینکه شکوری، سرپرست سابق دبیرکلی گفته بود از فیفا خواسته‌ایم دستمزد سرمربی تیم ملی را پرداخت کند، یادآور شد: در بهمن ماه درخواستی را او (شکوری) به بهاروند ارسال کرده بود که همان زمان آقای بهاروند مخالفت کرده بود. موضوعی نبوده است که تصمیم‌گیری شود یا رفت و برگشتی داشته باشد. قرارداد اسکوچیچ ریالی است و غیر از این هم نیست.
نبی همچنین در واکنش به بیانیه باشگاه‌ها مبنی بر اینکه چه تضمینی وجود دارد در صورت از سرگیری لیگ بازیکنی مبتلا به کرونا نشود، گفت: ستاد مبارزه با کرونا باید تصمیم‌گیری کند که آیا لیگ برگزار شود یا نه. فقط هم مربوط به فوتبال نیست و تمام رشته‌های ورزشی منتظر تصمیم ستاد کرونا هستند.

نظر شما