شناسهٔ خبر: 39939830 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هشدار کارشناسان درباره کمبود پرستار در انگيس

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس انجمن پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه، گفت: "در حال حاضر نسبت پرستاران در بخش مراقبت‌های ویژه به بیماران 1 به 6 است.
به گزارش خبرگزاری آریا، کارشناسان هشدار داده اند، در حالی که هزاران بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های انگلیس بستری هستند، سرویس خدمات درمانی ملی انگلیس به اندازه کافی پرستار در بخش مراقبت‌های ویژه ندارد.
سر سیمون استیونز، رئیس سرویس خدمات درمانی انگلیس، اوایل این هفته در بخشنامه‌ای از بیمارستان‌ها خواست اکنون که بدترین شرایط اوج بیماری کووید-19 را پشت سر گذاشته اند، بار دیگر فعالیت‌های غیرمرتبط با ویروس کرونا را آغاز کنند.
اما سازمان مراقبت‌های ویژه پزشکی و انجمن پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه انگلیس در بیانیه مشترکی هشدار دادند نیروی کافی برای کار‌های اضافی وجود ندارد.
این دو سازمان گفتند تا زمانی که نسبت بیماران به پرستاران به 2 به 1 کاهش یابد، هرگونه فعالیت که پس از شیوع ویروس کرونا متوقف شده است، نباید از سرگرفته شود.
نیکی کرِدلند، رئیس انجمن پرستاران بخش مراقبت‌های ویژه، گفت: "در حال حاضر نسبت پرستاران در بخش مراقبت‌های ویژه به بیماران 1 به 6 است.
 
چالش جدید بیمارستان های انگلیس
با توجه به جلوگیری از ورود ماموران بررسی مرگ‌های مشکوک به ارزیابی خطا‌های دولت، بیمارستان‌ها ممکن است در مرگ کادر درمانی انگلیس مقصر شناخته شوند.
پزشکان هشدار دادند روسای بیمارستان‌های محلی ممکن است در خصوص مرگ کادر درمانی بر اثر کمبود سراسری تجهیزات محافظت کننده شخصی مقصر شناخته شوند.
 
چالش حقوقی جدید برای بیمارستان های انگلیس
 نیمی از پزشکان انگلیسی مجبوراند خودشان تجهیزات محافظتی بخرند
روزنامه ایندیپندنت نوشت بررسی‌های انجمن پزشکی انگلیس حاکی است تقریبا نیمی از پزشکان مراکز درمانی و بیمارستانی این کشور برای تهیه تجهیزات محافظتی مانند ماسک‏، دستکش، گان و مواد ضدعفونی کننده مجبور هستند خودشان هزینه کنند یا از تجهیزات اهدایی استفاده کنند.
این روزنامه در مطلبی به قلم روری سالیوان افزود در این تحقیق که از بیست و هشتم تا سی ام آوریل گذشته انجام شد، 16343 پزشک انگلیسی گفته اند که دولت و مسئولان باید برای محافظت کادر درمانی و بیمارستانی بیش از پیش تلاش کنند.
48 درصد از پاسخ دهندگان گفتند آن‌ها مستقیما تجهیزات محافظتی شخصی را تهیه کرده اند و یا از لوازم و تجهیزات اهدایی مراکز خیریه استفاده می‌کنند.

نظر شما