شناسهٔ خبر: 39887804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تجهیز و تلاش در بازگشایی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی میثم قم

در تماس ویدیو کنفراس رسول منعم با رئیس فدراسیون تیراندازی و مسئولین هیت تیراندازی استان قم در خصوص عملکرد و همچنین زیرساختهای هیت تیراندازی استان قم بحث و گفتگو شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در تماس ویدیویی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با رسول منعم ضمن تقدیر از نگاه حمایتی مدیر کل ورزش و جوانان استان درزمینه بازگشایی مجموعه تیراندزای میثم قم عنوان کرد : تمام تلاش خود را در راستای تامین و تجهیز سالن تیراندازی مجموعه ورزشی میثم که به عنوان پایگاه اصلی این ورزش در استان قم بوده، تا حصول نتیجه به کار خواهد گرفت.
همچنین رییس فدراسیون تیراندازی فعالیت ها و عملکرد هیئت تیراندازی استان قم را مثبت ارزیابی کرد و بیان کرد : هییت تیراندازی استان قم در بین استان های سراسر کشور از جایگاه خوبی برخوردار است .
دادگر افزود: با توجه با سالنی تیراندازی که در اختیار هیئت جانبازان و معلولین است می توان با هم افزایی مناسب نتیجه های خوبی را در پرورش استعدادهای تیراندازی استان کسب کرد.
وی خاطر نشان کرد: استان قم از جایگاه فرهنگی خوبی برخوردار است و حضور بانوان محجبه قمی در کنار تیم ملی الگوی خوبی برای فرهنگ سازی ورزش اسلامی برای دیگر اعضا تیم بوده است.

نظر شما