شناسهٔ خبر: 39887736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و مسئول اقشار بسیج سپاه بیت المقدس استان؛

مسئول جدید بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان کردستان معرفی شد

علی اصلانی با حکم فرمانده سپاه بیت المقدس استان به عنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان معرفی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ صبح روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و مسئول اقشار بسیج سپاه بیت المقدس استان علی اصلانی با حکم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان به عنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان کردستان معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم از تعامل و هماهنگی های نهاد بسیج به عنوان همکار و همراه با اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری مسابقات ورزشی تقدیر کرد.
وی به سیستم ورزش به عنوان یک سیستم باز و گسترده با مخاطبان بسیار اشاره کرد و افزود؛ با کمک سازمان بسیج ورزشکاران و همکاری جامعه ورزشی تاکنون توانستیم مسابقات و برنامه های ورزشی را با کیفیت مناسب برگزار کنیم.
جولائی با تشکر از تلاش ها و زحمات رضا منتشلو مسئول پیشین بسیج ورزشکاران تصریح کرد؛ با کمک و همکاری این مسئول پیگیر کارنامه قابل قبولی را به جامعه مخاطب خود ارائه دادیم.
وی خاطرنشان کرد؛ دو نهاد بسیج و سپاه با احداث اماکن و سالن های مختلف در نقاط روستایی و کمتر برخوردار استان ثابت کردند که در کنار جامعه ورزش کردستان هستند.
محمدپناه مسئول اقشار بسیج سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در این مراسم با مقایسه دوران رژیم طاغوتی با دوران انقلاب اسلامی و شکوفایی دستاوردهای آن گفت؛ جمهوری اسلامی با بنیان گذاری سپاه پاسداران موفق شد با نهادینه کردن فرهنگ ها و ارزش های اخلاقی در جامعه بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده و موجبات پیشرفت جامعه در تمامی عرصه ها را فراهم کند.
وی افزود، امیدوارم با همکاری دستگاه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران نخبه های ورزشی را شناسایی کرده و با پرورش و آموزش ارزش های اخلاقی به آنها در میادین مختلف بتوانند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را برافراشته کنند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات رضا منتشلو مسئول پیشین بسیج ورزشکاران استان که به درجه بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما