شناسهٔ خبر: 39869456 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت ترافیک و آب و هوا

پیش بینی وضعیت آب و هوا (99/02/17)/ رانش کوه در آزادراه چالوس - مرزن آباد

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:امروز وزش باد و گرد و خاک در استان های ایلام و خوزستان باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد و ابتدای امشب و فردا در بخش هایی از استان های مرکزی، قم، تهران، سمنان و اصفهان وزش باد و احتمالا کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد که به علت افزایش وزش باد در عراق، امروز برای استان های غربی، ایلام و خوزستان پدیده گرد و غبار (Dust) و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

« امین حسین نقشینه» روز چهارشنبه درباره آخرین شرایط جوی کشور به ایرنا، گفت:امروز در نوار غربی کشور و استان های البرز، قزوین، تهران، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. برای عصر نیز در بخش هایی از اصفهان، یزد، قم، مرکزی و سمنان شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

وی افزود :امروز بارش ها در آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، لرستان و خوزستان شدت بیشتری دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:امروز وزش باد و گرد و خاک در استان های ایلام و خوزستان باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد و ابتدای امشب و فردا در بخش هایی از استان های مرکزی، قم، تهران، سمنان و اصفهان وزش باد و احتمالا کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گفته نقشینه، فردا در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

او درباره احتمال آب گرفتگی راهها، بالاامدن سطح آب رودخانه ها، وقوع تگرگ و صاعقه اخطار داد و گفت:فردا، در شمال شرق، ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش شدید باد پیش بینی می شود. روز جمعه نیز در بیشتر مناطق کشور شاهد آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم بود.

پیش بینی وضع هوا99/02/17,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,وضعیت ترافیک و آب و هوا

ازادراه چالوس- مرزن آباد مسدود شد

مرکز مدیریت راه های کشور خبرداد که آزادراه چالوس- مرزن آباد و مسیر برعکس آن به علت رانش کوه مسدود شد.

بر مبنای اعلام روز چهارشنبه این مرکز از وضعیت راه های شمال، کیلومتر ۲۰( محدوده کانی نرسیده به پل ذغال) به دلیل رانش کوه، تخریب دیواره کنار ازادراه تا اطلاع بعدی مسدود است و مسیر جایگزین جاده قدیم چالوس- مرزن آباد آماده عبور مسافران است.

کنون تردد در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزاد راه تهران شمال و آزادراه قزوین- رشت روان و جاده های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر مبنای گزارش این مرکز از آخرین شرایط ترافیکی دیگر راه ها اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس گزارش شده است.

اخرین شرایط جوی نیز از بارش باران در بعضی از جاده های استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل، خوزستان، زنجان، مرکزی، لرستان، همدان، کردستان وکرمانشاه خبر می دهد.

نظر شما