شناسهٔ خبر: 39822020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رامین صادقی:

افزایش قیمت حبوبات یک موضوع کشوری است / توزیع کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان

موج نیوز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: افزایش قیمت حبوبات یک موضوع کشوری بوده که دلایل آن نوسانات قیمت ارز به علت وارداتی بودن برخی حبوبات و نیز فاصله از فصل برداشت است که با تمهیدات لازم، این موضوع طی روزهای آتی حل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  درباره افزایش اخیر قیمت حبوبات گفت: افزایش قیمت حبوبات یک موضوع کشوری بوده که دلایل آن نوسانات قیمت ارز به علت وارداتی بودن برخی حبوبات و نیز فاصله از فصل برداشت است که با تمهیدات لازم، این موضوع طی روزهای آتی حل خواهد شد.

وی افزود: توزیع کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان در استان اردبیل ادامه داشته و هیچ کمبودی در این موارد وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم به برخی کالاها در ماه مبارک رمضان ، با مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، کالاهایی به استان اردبیل اختصاص یافت که در این میان برنج اختصاص یافته برای تنظیم بازار رمضانی استان یک هزار و ۶۰۰ تن بوده که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

صادقی افزود: برنج مذکور با قیمت کیلویی ۸ هزار تومان در فروشگاه‌های بزرگ و مراکز عرضه در حال توزیع است.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر برنج، شکر مورد نیاز مردم در بسته‌های یک کیلویی به قیمت ۵ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت منجمد نیز کیلویی ۴۲ هزار تومان در حال توزیع است.

 

 

نظر شما