شناسهٔ خبر: 39760048 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در حال به‌روزرسانی...

جدیدترین خبر‌های جهانی کووید-۱۹/ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید

تاکنون بیش از یک میلیون نفر از مبتلایان به ویروس جدید کرونا بهبود پیدا کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین آمارها، بیش از یک میلیون نفر از مبتلایان به ویروس جدید کرونا که به‌طور رسمی ثبت شده بودند، پس از طی دوره درمان بهبود پیدا کردند.

آمار‌های رسمی نشان می‌دهد که ۷۵ درصد قربانیان ویروس جدید کرونا در قاره اروپا در یکی از چهار کشور ایتالیا، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه جان خود را از دست داده‌اند. شمار افرادی که تست کرونای آن‌ها در قاره اروپا مثبت اعلام شده است نیز به نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.

آخرین اخبار درباره ویروس کرونا و شیوع جهانی آن را در اینجا مشاهده کنید:

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۷

یکی از مقامات وزارت بهداشت اندونزی روز شنبه اعلام کرد شمار کلی موارد ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور به ۱۰ هزار و ۸۴۳ نفر افزایش یافت.

این مقام اندونزی در ادامه اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کرونا نیز به ۸۳۱ نفر افزایش یافته است.

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۶

مقامات فیلیپین روز شنبه اعلام کردند ۲۴ نفر دیگر از مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور جان خود را از دست دادند و ۱۵۶ مورد جدید ابتلا به کرونا نیز گزارش شده است.

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۶

وزارت بهداشت سوئیس اعلام کرد تاکنون ۲۹ هزار و ۵۴۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد هزار و ۷۵۴ نفر نیز جان باخته اند.

بر اساس گزارش این وزارت‌خانه حدود ۲۳ هزار و ۹۰۰ هم بیمار نیز بهبود یافته اند. 

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۴

وزارت بهداشت اتریش اعلام کرد تاکنون ۱۵ هزار و ۴۸۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۵۶۵ نفر جان باخته اند.

بر اساس آمار امروز وزارت بهداشت اتریش حدود ۱۳ هزار و ۹۲ بیمار نیز بهبود یافته‌اند. 

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۴

مقامات نیجریه روز شنبه از ۲۳۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور خبر دادند که به این ترتیب شمار مبتلایان به دو هزار و ۱۷۰ نفر افزایش یافت.

آن‌ها اعلام کردند ارائه این آمار از موارد تایید شده ابتلا به کووید- ۱۹ در واقع بالاترین شمار گزارش شده از مبتلایان در یک روز در این کشور است.

 
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۹

آفریقای جنوبی روز جمعه از ۱۳ مورد جدید تلفات ناشی از ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و به این ترتیب شمار قربانیان به ۱۱۶ نفر افزایش یافت.

این کشور همچنین روز جمعه گزارش داد ۳۰۴ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور گزارش شده است که با این آمار، شمار کلی مبتلایان به پنج هزار و ۹۵۱ نفر افزایش یافت.

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۱۸

کره جنوبی از شش مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که به این ترتیب شمار کلی مبتلایان به ۱۰ هزار و ۷۸۰ نفر افزایش یافت.

شمار جان‎‌باختگان بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در کره جنوبی نیز با دو نفر افزایش به ۲۵۰ نفر رسید.

جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۶

جدیدترین خبر‌های جهانی کووید-۱۹/ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۴

بر اساس جدیدترین آمارها، هزار و ۵۱۵ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در مکزیک ثبت شد و بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ۲۰ هزار و ۷۳۹ و جان‌باختگان به هزار و ۹۷۲ مورد رسید.

 
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۵

۲۶ مورد جدید فوت بر اثر ابتلا به کرونا و ۲۹۱ مورد ابتلا به این ویروس در پاکستان ثبت شد بدین ترتیب شمار کل فوتی‌ها به ۴۱۱ نفر و مبتلایان به ۱۸ هزار و ۹۲ نفر رسید.

آخرین آمار آلمان
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۶

موسسه رابرت کخ آلمان روز شنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کرونا در آلمان با ۹۴۵ مورد افزایش به ۱۶۱ هزار و ۷۰۳ نفر رسید.

این موسسه همچنین اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کووید -۱۹ نیز با ۹۴ نفر افزایش به شش هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

گزارش نخستین مورد ابتلا در چین پس از ۱۲ روز
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۰

چین از اولین مورد ابتلا به کرونا ویروس در ۱۲ روز گذشته خبر داد و اعلام کرد این مورد از خارج از این کشور به آن وارد شده است.

آخرین آمار آمریکا
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۴

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا روز شنبه دوم مه ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۴۵۲ نفر رسید. از این تعداد ۶۵ هزار و ۷۷۶ نفر جان باخته و ۱۶۱ هزار و ۵۶۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی
۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۳

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا روز شنبه دوم می ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۲ نفر رسید.
از این تعداد ۲۳۹ هزار و ۶۰۲ نفر جان باخته و یک میلیون و ۸۱ هزار و ۵۹۹ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

طبق این گزارش از میان ۲ میلیون و ۷۹ هزار و ۸۰۱ نفری که همچنان درگیر این بیماری هستند، حال ۲ درصد آن‌ها یعنی ۵۱ هزار و ۳۵۵ نفر وخیم گزارش شده است. 

انتهای پیام/

 

نظر شما