شناسهٔ خبر: 39723866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سالانه ۱۲ هزار دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان البرز اضافه می‌شود

استاندار البرز از اضافه شدن ۲۲۰۰ کلاس درس با همت خیرین مدرسه ساز در این استان خبر داد و گفت: سالانه ۱۲ هزار دانش آموز به تعداد دانش‌آموزان البرز اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که عصر امروز در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد، با اشاره به اینکه در هر نشست باید گزارشی از روند اجرای مصوبات قبلی ارائه شود، اظهار داشت: جایگاه معلم بسیار رفیع و قابل احترام است، در تمامی کشورهای دنیا قدردانی از مقام معلم در تقویم لحاظ شده است.

وی افزود: مجموعه آموزش و پرورش برای مقابله با کرونا بیش از 400 تخت نقاهتگاهی در البرز تجهیز کرد و در اختیار بهداشت و درمان قرار داد.

استاندار البرز با بیان اینکه مردم باید برای مقابله با شیوع موج دوم کرونا آماده باشند، بیان کرد: باید تدابیر لازم برای این خطر بزرگ نیز اندیشیده شود و مردم باید فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار البرز با اشاره به سامانه آموزشی شاد، گفت: در این 2 ماه توانستیم تجهیز شویم در شروع کار با استفاده از دنیای تکنولوژی بهترین بهره برداری را در راستای توسعه آموزش مجازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان و خیرین بسیاری در استان برای ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده‌اند که با پیش بینی زمین مناسب می‌توان این ارتباط سازنده را برقرار کرد، در شهرستان‌ها کارگروهی با مسئولیت فرمانداران و با عضویت، شهرداران، شوراها و نماینده خیرین مدرسه ساز تشکیل شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه با توجه به رشد سریع مهاجرت به طور متوسط سالانه 12 هزار دانش آموز به البرز اضافه می‌شود، افزود: مهاجرت ما را رها نمی‌کند و مجبور به تایمن زیر ساخت‌های آموزشی هستیم.

شهبازی افزود: سرانه فضای آموزشی در البرز از  3.28 به 3.48 درصد برای هر نفر رسید که این تحول بسیار بزرگی محسوب می‌شود و  نشان دهنده فعالیت و تحقق برنامه‌ها در این راستا است.

انتهای پیام/ ز

نظر شما