شناسهٔ خبر: 39662873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسته‌های غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین نیازمندان استان گلستانی توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) گلستان با اشاره به آغاز توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان استان گفت: بیش از ۱۷ هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با مشارکت ۱۳۵ گروه جهادی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی سلمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در رزمایش « مواسات» اظهارداشت: بیش از 17 هزار بسته غذایی هرکدام به ارزش 200 هزار تومان برای توزیع بین نیازمندان استان تهیه شده است.

وی گفت: این بسته‌های غذایی با همکاری خیران، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی و غیردولتی تهیه شده و اولویت توزیع نیز با خانواده‌هایی است که معیشت آنان به علت شیوع بیماری کرونا تحت تأثیر قرار گرفته است.

به گفته وی تهیه و توزیع این بسته‌های غذایی با مشارکت 135 گروه جهادی و فعالان اجتماعی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) استان با اشاره به استقبال خیران و اقشار مردم برای مشارکت در رزمایش مواسات خاطرنشان کرد: در طرح مواسات هم می‌توان به فقرا و هم به کسانی که آسیب دیده و نیازمند دست‌گیری و کمک و گره‌گشایی هستند، کمک کرد.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا سبب شده تا معیشت بسیاری از کارگران و کسبه به خطر بیفتد و خانواده‌های زیادی حتی در تأمین نیازهای روزمره خود نیز دچار مشکل شوند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای نشان دادن این همدلی است، افزود: هر کسی به اندازه توانی که دارد می‌تواند در این امر خداپسندانه مشارکت کند.

انتهای پیام/582/ی

نظر شما