شناسهٔ خبر: 39603266 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

استاندار تهران:

اگر روند روزهای اخیر ادامه یابد دوباره محدودیت‌ها اعمال می‌شود

استاندار تهران گفت: اگر روند روزهای اخیر در استان تهران ادامه یابد و شرایط موج بیماری صورت پذیرد همه گشایش‌هایی که صورت گرفته، لغو و نسبت به اِعمال محدودیت‌ها اقدام می‌شود.

صاحب‌خبر -

انوشیروان محسنی بندپی درباره افزایش‌ ترددهای جاده‌ای و شهری در استان تهران، به فارس گفت:‌ ترافیک روزهای اخیر به میزان ۷۵ درصد روزهای مشابه سال گذشته رسیده است که قابل توجه است.
محسنی بندپی افزود: تمام تلاش ما این است شرایطی فراهم کنیم تا همشهریان و مردم فهیم تهران در خانه ماندن که مؤثرترین و اثربخش‌ترین واکسن مقابله با این بیماری است را رعایت کنند و بتوانیم در زمان زودتری نسبت با مدیریت بیماری و کنترل آن اقدام کنیم.
وی با‌ اشاره به ‌ترافیک زیاد این روزها ادامه داد: رفت و آمدها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس بیش از  آن ظرفیتی است که توصیه به فاصله‌گذاری اجتماعی می‌شود و به‌دلیل حجم بالای مسافر قابل انجام نیست.
استاندار تهران این وضعیت را خطرناک دانست و اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا کسانی که کار ضروری و واجب ندارند خانه ماندن را بر بیرون رفتن ‌ترجیح دهند.
محسنی بندپی با‌ اشاره به کاهش آمار بستری جدید و افزایش مراجعات سرپایی گفت: در استان تهران روی مدیریت بیماری کار می‌شود و اگر همکاری بشود امیدواری داریم مثل سایر استان‌ها در کنترل ویروس منحوس تلاش کنیم ولی اگر همین وضعیت ادامه پیدا کند کار سخت می‌شود. وی با بیان اینکه باید همکاری مردم را جلب کنیم، تأکید کرد: اگر روند روزهای اخیر در استان تهران ادامه یابد و شرایط موج بیماری صورت گیرد همه گشایش‌های صورت گرفته لغو و برای اِعمال محدودیت‌ها اقدام می‌شود.
استاندار تهران بندپی افزود: در آستانه طلوع ماه مبارک رمضان شاهد پویش بخشش، نیکوکاری، مهر و همدلی بودیم که به ابتکار فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با همکاری همه اقشار ۲۵۰ هزار بسته موادغذایی و بسته حفاظت فردی شامل مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در اختیار کسانی قرار گرفت که نیازمند دریافت این خدمات بودند.
بندپی با‌ اشاره به اهمیت توجه به اقشار نیازمند در این بیماری، خاطرنشان کرد: با ابتکار سپاه و همکاری همه شرایطی فراهم شد تا این عزیزان از این بسته‌ها در آستانه ماه میهمانی خدا بهره‌مند و برخوردار شوند تا در زندگی روزمره دچار آسیب نشوند و بتوانیم پس از برطرف شدن این ویروس شاهد زندگی عادی، رونق تولید،‌ اشتغال جدید، حفظ‌ اشتغال موجود و جهش تولید باشیم.

نظر شما