به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی پهلوانی در جلسه راهبردی و توسعه مدیریت استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تمام خدمات خود را الکترونیکی کرده است، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون شهروندان استقبال مطلوبی از الکترونیکی شدن خدمات نداشته و این موضوع تنها مشکلی است که در این زمینه وجود دارد.
وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی در زمینه ارائه خدمات الکترونیک پیشتاز است ولی جامعه هدف بهزیستی از شرایط خاصی برخوردار هستند و بخش زیادی از آنان برای استفاده از خدمات الکترونیکی این سازمان به دستگاههای الکترونیکی هوشمند دسترسی ندارند و این مسئله مانع توسعه التکرونیکی در این سازمان شده است.
مدیرکل بهزیستی قم ادامه داد: بهزیستی در تلاش برای ایجاد میز خدمترسانی محلی در سطح محلههای مختلف استان قم در راستای گسترش ارائه خدمات است.
وی با اشاره به ضرورت بهرهگیری از خدمات الکترونیکی در راستای مقابله با بیماری کرونا اذعان کرد: شیوع کروناویروس و الزام ارائه خدمات دستگاههای دولتی به صورت الکترونیکی تعریف جدید شاخصهای توسعه و پیشرفت را به یک الزام تبدیل کردهاست و باید ابتکارات در این حوزه استقبال کرد.
نظر شما