شناسهٔ خبر: 39490161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سیمکارت رایگان سرپرستان خانوار، اینترنتی و با پست تحویل می شود

موج نیوز

با توجه به ازدحام جمعیت سرپرستان خانوار جهت دریافت سیم کارت تلفن همراه برای دریافت وام یک میلیونی، سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه از ثبت نام اینترتی و تحویل پستی این سیم کارت ها برای مقابله با کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در اطلاعیه ای از ممنوعیت مراجعه حضوری برای دریافت "سیم کارت رایگان سرپرست خانوار" برای دریافت وام یک میلیون تومانی دولت، در دفاتر پیشخوان و دفاتر اپراتورهای استان خبر داد.

در این خبر تاکید شده است که مردم برای دریافت سیم کارت رایگان سرپرست خانوار مراجعه حضوری نکنند و برای اعطای سیم کارت رایگان مقرر شد تا این کار از طریق ارسال پستی صورت گیرد، به طوری که اطلاعات سرپرستان خانوار به وزارت ارتباطات داده می شود و آنها بر اساس بانک اطلاعاتی که دارند سرپرستان خانوار فاقد سیم کارت را شناسایی کرده و سیم کارت رایگان به درب منازل آنها ارسال می شود.

در اطلاعیه آمده است که مردم به هیچ عنوان مراجعه حضوری برای دریافت سیم کارت رایگان سرپرست خانوار نداشته باشند و اطمینان داشته باشند که سیم کارت رایگان در صورتی که واجد شرایط باشند، به درب منزل آنها ارسال می شود.

نظر شما