شناسهٔ خبر: 39435014 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نمایش جهانی آثار گرافیست‌ها درباره کرونا

جوانان اروپایی با راه‌اندازی یک سایت، از گرافیست‌های جهان خواسته‌اند تا آثار خود درباره «کرونا» را بارگذاری کنند و تاکنون هنرمندان 74 کشور، آثار خود را در این سایت منتشر کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| جوانان اروپایی با راه‌اندازی یک سایت، از گرافیست‌های جهان خواسته‌اند تا آثار خود درباره «کرونا» را بارگزاری کنند.

 

به گزارش سفارت ایران در کرواسی،  این سایت از موسسات و افراد خواسته در صورت تمایل نسبت به چاپ و توزیع این پوسترها در بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان، اقدام کنند.


آنها در سایت سالم بمان، ایمن بمان نوشته‌اند:


«روزگار سختی است، عشق ات به زندگی را نشان بده. هر یک از آثار را دوست داری، چاپ و در خانه خود آویزان کن. یا به بیمارستان شهر، پزشکان، پرستاران و یا خانه سالمندان بفرست و به آنها روحیه بده. قدردانی خود را نثار این نجاتگران سخت‌کوش کن؛ آنها همیشه مراقب ما هستند، ما امروز باید مراقب آنها باشیم. اگر امکان چاپ نداری؛ هر پوستری را که می پسندی انتخاب و در فضای مجازی به پزشک، پرستار و فردی که دوست دارید، ارسال کن.»
 
گرافیست های هنرمند کشورمان نیز می‌توانند با ارائه آثارشان، ارزش‌های مشترک انسانی در فرهنگ دینی و ملی ایران را با جهانیان به اشتراک بگذارند.

 

منبع: ایرنا

نظر شما