شناسهٔ خبر: 39349395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

بازدید وزارت تعاون از واحدهای تولیدی برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: برای بررسی چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه سلامت کارگران، بازدید از تعدادی واحد تولیدی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «حاتم شاکرمی» معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در همین راستا، امروز از واحد تولیدی سام الکتریک و خط تولید مواد ضد عفونی آن بازدید کردیم.  

وی گفت: در این واحد تولیدی با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، همه کارگران، غربالگری اولیه داشتند و بعد شروع به کار کردند.

معاون روابط کار وزارت کار اظهارداشت: یکی از اقدامات اساسی این واحد تولیدی تبدیل یکی از خطوط تولید خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خط تولید مواد ضدعفونی است.

شاکرمی تاکید کرد: تولید این مواد علاوه بر اینکه برای مصرف کارگران همان خطوط تولید استفاده شده، به مناطق محروم و نیازمند نیز فرستاده می شود که این نشان‌دهنده تعهدات اجتماعی مدیران این واحد تولیدی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این شرایط کرونایی، حفظ تولید و اشتغال ضروری و از دغدغه های جامعه است، این واحد تولیدی اقدامات موثری داشته و هیچ تعدیل نیرویی نکرده است.

شاکرمی با بیان اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده است گفت: این واحد تولیدی مقدمات خوبی را در این راستا انجام داده است و امیدواریم شاهد جهش تولید در این واحد به عنوان واحد نمونه در راستای شعار سال ۹۹ باشیم.

وی افزود: امیدواریم دیگر واحدهای تولیدی نیز در راستای سلامت نیروی انسانی این اقدامات ارزشمند را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما