شناسهٔ خبر: 39175202 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استقرار ارتش رژيم صهيونيستي در شهرک‌ها براي کمک به مقابله با کرونا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور استقرار صدها سرباز در شهرک "بنی براک" را برای کمک به مسئولان جهت مقابله با کرونا صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو،  نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه دستور داد تا صدها سرباز این رژیم در شهرک "بنی براک" در شرق تل آویو که مرکز اصلی شیوع کرونا در اسرائیل است و قرنطینه شده مستقر شوند و به مسئولان برای اجرای تدابیر مقابله با این ویروس کمک کنند.
رژیم صهیونیستی رسما از مرگ 36 تن بر اثر کرونا و مبتلا شدن بیش از 7000 نفر خبر داده است که به گفته رسانه ای محلی نیمی از آن ها یهودیان افراطی هستند که 10 درصد از جامعه اسرائیل را تشکیل می دهند.
گشت‌های ویژه پلیس رژیم صهیونیستی به خاطر بی توجهی یهودیان تندرو به قرنطینه در بنی براک که تعداد ساکنان آن 200 هزار نفر هستند مستقر شده اند.
دفتر نتانیاهو اعام کرده به خاطر  وضعیت فوق العاده شهرک بنی براک و محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با کرونا نیروهای اسرائیلی فورا به مقامات این شهرک کمک می‌کنند تا بتوانند به مسئولیت خود عمل کنند.
جاناتان کونریکس، سخنگوی نتانیاهو اعلام کرد ارتش 800 تا 1000 سرباز را در بنی براک مستقر خواهد کرد که ماموریتشان کمک به مسئولان محلی برای مقابله با کرونا است.
وی افزود: این سربازان غذا و دارو را توزیع خواهند کرد و به قرنطینه افرادی که علائم کرونا را دارند کمک می کنند.

نظر شما