شناسهٔ خبر: 39166039 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

بر هم خوردن بساط دو پارتی در شهریار توسط پلیس

صاحب‌خبر - فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۱۱۱ نفر در یک پارتی شبانه در شهریار خبر داد. سردار محسن خانچرلی در این‌باره گفت: به دنبال رصد اطلاعاتی انجام شده از سوی ماموران، پنجشنبه شب، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، موفق به انهدام یک گروه برگزارکننده پارتی در یکی از باغ‌های باغستان، از توابع شهرستان شهریار شدند. وی با بیان اینکه در این عملیات، ۹۱ مرد و ۲۰ زن، از جمله مالک باغ و لیدر این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد برای سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضایی شده‌اند. خانچرلی افزود: همچنین در این رابطه،  ۳۱ دستگاه خودروی مربوط به این افراد نیز توقیف شد. سردار خانچرلی افزود: برگزاری پارتی‌های مختلط، خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده، بدون هیچگونه اغماض، ضمن پلمب محل برگزاری، عوامل برگزارکننده، دستگیر و جهت اعمال قانون، در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.
همچنین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۱۵ تن در یک مهمانی مختلط سیزده بدر در یکی از باغ‌های شهریار خبر داد. سرهنگ مهدی سرپناه در این باره گفت: حوالی ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه ماموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از برگزاری یک مهمانی مختلط در یکی از باغ ویلاهای واقع در محدوده فردوسیه در اطراف شهریار با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.
 وی با اشاره به اطمینان ماموران از صحت گزارش دریافتی افزود: هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران با حضور در این محل سه مرد و ۱۲ زن را که در این ویلا حضور داشتند بازداشت کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه دستگیرشدگان بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند، گفت: همچنین پنج دستگاه خودروی متعلق به این افراد نیز توقیف شد. به گفته سرپناه، برای افراد پرونده تشکیل شده و در حال حاضر با دستور مقام قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.

نظر شما