شناسهٔ خبر: 39161392 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

صنوف به صورت تدریجی و مرحله به مرحله بازگشایی خواهند شد

رییس اتاق اصناف تهران گفت: اصناف همکاری گسترده‌ای با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتند زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:  «قاسم نوده فراهانی» ضمن اشاره به نشست اتاق اصناف با وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه‌دار شدن تعطیلی‌ واحدهای صنفی خبر داد و خاطرنشان ساخت: مقرر شد واحدهای صنفی بصورت تدریجی و مرحله به مرحله از تاریخی مشخص بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: هنگام بازگشایی نکاتی از جمله  بازنگشتن به شرایط قبل از لحاظ بهداشتی، تاثیرات بازگشایی و یا بسته بودن اصناف از لحاظ اقتصادی و مدیریت در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و سلامتی هموطنان لحاظ شده است و طی جلسات کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی ترتیب صنوف تعیین خواهد شد.

فراهانی با بیان اینکه مصوبات نشست به ستاد ملی کرونا ارسال و پس از تصویب نهایی ابلاغ و لازم الاجراست،گفت:  زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این ایام تنها فروشگاه‌ها و مراکز عرضه اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحدهای صنفی که در این ایام تعطیل بوده‌اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌تر در اولویت قرار خواهند گرفت و برای صنوفی که فعالیت آن‌ها با تجمع مردم همراه خواهد بود برنامه‌ریزی جداگانه خواهیم کرد.

 

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظر شما