شناسهٔ خبر: 39161363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس‌ راه خوزستان: اعمال محدودیت ترافیکی در شهرهای استان تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

رئیس پلیس‌ راه خوزستان از ممنوعیت تردد غیرضروری کلیه خودروها در جاده‌های خوزستان تا ۲۰ فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودروهایی که بدون ضرورت در جاده‌های خوزستان تردد کنند، در صورت مشاهده، پنج میلیون ریال جریمه و به مدت یک ماه توقیف می‌شوند.

وی افزود: خودروهای غیربومی که قصد خروج از شهر و استان را دارند در ابتدای شهر مبدا اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس‌ راه خوزستان گفت: خودروهایی که دارای پلاک خوزستان هستند به سمت شهرهای خود هدایت می شوند، اما این خودروها دیگر نباید از شهرهای خود خارج شوند و در صورت مشاهده بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم در محدودیت‌هایی که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده ، همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و به توصیه‌های مسوولان وزارت بهداشت و استان بیشتر توجه کنند.

محدودیت ترافیکی در شهرهای خوزستان ادامه دارد

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت ترافیکی در شهرهای خوزستان براساس مصوبات شورای تامین استان، تا 20 فروردین جاری زمان پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد.

سرهنگ منصور جمشیدی گفت :توقف خودروها در خیابان‌هایی که محدودیت ترافیکی در آنها اعمال شده ممنوع است و خودرو متخلف برابر قانون، جریمه نقدی و پلاک خودرو اخذ می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران از سفرهای درون و برون‌شهری خودداری کنند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

محدودیت محله به محله در خرمشهر تشدید شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:محدودیت محله به محله، به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا کووید 19 در خرمشهر در این شهرستان تشدید شد.

محمد حیدری افزود: به منظور مهار بیماری کووید 19 در خرمشهر از امروز مسیرهای ورودی پل قدیم و جاده‌های ساحلی خرمشهر بسته شده است

جاده باغملک به کهگیلویه و بویراحمد بسته است

محمدنجاتی‌پور فرماندار باغملک در گفت و گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: جاده بخش صیدون باغملک به سمت دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است و ترددی در آن صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/331/ ی

نظر شما