شناسهٔ خبر: 39095713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

حوادث طبیعی

سیل، جان 4 نفر را در فارس گرفت/ سازمان اورژانس: ۳۳ مصدوم و ۱۹ فوتی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: صبح امروز دختر ۱۸ ساله‌ از عشایر گستویله از توابع بخش مرکزی زرین دشت به کنار رودخانه فصلی برای تماشای سیل رفته بود که بر اثر ریزش دیواره رودخانه در آب سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

حسن همتی در گفت و گو با فارس اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی اهالی تیم‌های اورژانس و هلال احمر به محل اعزام، که پس از۷ ساعت عملیات جست و جو، پیکر بی جان این فرد بوسیله اهالی محلی در پایین دست رودخانه پیدا شد.

وی ادامه داد: همچنین ۳ نفر دیگر نیز در بالاده کازرون دچار غرق شدگی شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس اضافه کرد: ۳ نفر دیگر نیز در این شهرستان مفقود شده اند و اطلاعات  از این آن ها در دست نیست.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس، از مردم خواست تا در بارندگی‌ها از تردد در مسیل رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

سازمان اورژانس: ۳۳ مصدوم و ۱۹ فوتی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ۳۳ مصدوم، ۱۹ فوتی و ۳ مفقودی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۵ نفر حادثه دیده در هفته گذشته، ۳۳ مصدوم مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم و خوزستان بوده است که سیستان و بلوچستان و هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته اند.


سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین ۱۹ نفر فوتی مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و خوزستان بوده است که فارس با ۱۱ فوتی بیشترین آمار را داشته و مفقود شدگان نیز در استان‌های هرمزگان ۲ نفر و خوزستان یک نفر به ثبت رسیده است.


ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

نظر شما