شناسهٔ خبر: 39074909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان مازندران خبر داد:

همکاری مستقیم دستگاه قضایی مازندران با ستاد اجرایی مبارزه با کرونا

موج نیوز

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: دادستان ها و روساهای دادگستری سراسر استان از روز گذشته ماموریت پیداکردند با نیروهای ستاد اجرایی مبارزه با کرونا همکاری مستقیم داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت :  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی شهرهای استان مازندران مورد حمایت قاطع دستگاه قضایی استان مازندران است.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهر‌های استان، روسا و دادستان‌ها باید نسبت به حضور میدانی در محل‌های اجرای طرح اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: روسا و دادستان‌ها باید در مدت اجرای این طرح به صورت اتفاقی برای نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی برای رفع مشکلات احتمالی آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: نتیجه اقدامات به صورت پیامکی و متعاقبا گزارش کتبی به اینجانب و دادستان مرکز استان منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام کند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه قضایی با کسانی که ازاجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتار‌های نا هنجار، امنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهد شد.

نظر شما