شناسهٔ خبر: 39074640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار ایلام: بر سر سلامت مردم باکسی تعارفی نداریم

استاندار ایلام گفت: بر سر سلامت مردم باکسی تعارفی نداریم و همه بایست مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می‌کنند برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در دوازدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: فرمانداران به‌صورت متناظر مصوبات ستاد استانی را باقدرت اعمال کنند.

استاندار ایلام گفت: فرمانداران شهرستان‌های یازده‌گانه موظفند  ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین استانی بر ممنوعیت تردد بین‌شهری نیز نظارت کنند.

وی افزود: به‌استثنای کارمند و کارگران و یا افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند و یا خودروهای حمل‌ونقل ضروری یا اورژانس مابقی ترددهای بین‌شهری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری ممنوع اعلام می‌شود.

سلیمانی دشتکی با تأکید بر این مهم که فرمانداران بایست به‌صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند، اضافه کرد: مدیریت شهرستان‌ها در بحث کرونا بایست در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود.

وی ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان‌ها، تأکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که بایست بدون فوت وقت برخورد شود.

استاندار ایلام افزود: بر سر سلامت مردم باکسی تعارفی نداریم و همه بایست مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می‌کنند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/861/ ع

نظر شما