شناسهٔ خبر: 39055482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استقرار ۷۰۰ تخت در نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج) جمکران

استاندار قم در بازدید از نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج)جمکران گفت: ۷۰۰ تخت در این مکان آماده‌شده است اما خوشبختانه در استان قم به یک آرامش نسبی رسیده‌ایم و به این تعداد تخت نیاز پیدا نکردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در بازدید از نقاهتگاه سپاه در مجتمع یاوران مهدی موعود (عج)جمکران در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اهداف برپایی این نقاهتگاه اظهار داشت: بیمارانی که بدحال هستند در بیمارستان‌ها بستری‌شده و بیمارانی که بهبودیافته‌اند، دوره نقاهت خود را در این مجتمع می‌گذرانند.

استاندار قم ضمن قدردانی از زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با بیماری کرونا گفت: 700 تخت در این مکان آماده‌شده است اما خوشبختانه در استان قم به یک آرامش نسبی رسیده‌ایم و به این تعداد تخت نیاز پیدا نکردیم.

وی با بیان اینکه عوامل و تجهیزات پزشکی در مجتمع یاوران مهدی(عج) در حد قابل‌قبول و استاندارد است، تأکید کرد: پرسنل، تجهیزات و پزشکان متخصص در این مجتمع حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

سرمست پیرامون کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر نیز گفت: کسانی که باید دوران نقاهت خود را بگذرانند و یا افرادی که در مبادی ورودی و خروجی شهر تشخیص داده می‌شوند که باید قرنطینه شوند، به این مکان ارجاع داده می‌شوند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهمی که بین مجموعه سپاه و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد این بیماران به مجتمع یاوران مهدی(عج) ارجاع داده می‌شوند و این مجموعه دارای پتانسیل خوبی برای خدمات‌رسانی به بیماران است.

وی طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها که بخشی از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است را مورداشاره قرار داد و گفت: این طرح به‌عنوان یک نوع مراقبت برای جلوگیری از انتقال بیماری اندیشیده شده است.

سرمست ابراز کرد: در استان قم نیز از ساعت 12 شب گذشته کنترل‌ها تشدید یافته و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به اجرا گذاشته‌شده است تا اگر موارد مشکوک در این زمینه پیدا شد به این‌چنین مجموعه‌هایی ارجاع داده شوند.

انتهای پیام/451/ ع

نظر شما