شناسهٔ خبر: 39020270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا با تمام توان ادامه دارد / راه‌اندازی نقاهتگاه ۳۰۰ تختخوابی در کرمانشاه

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نقاهتگاه ۳۰۰ تختخوابی سپاه در استان کرمانشاه راه‌اندازی شده و در صورت نیاز امکان افزایش تخت وجود دارد.

صاحب‌خبر -

سردار بهمن ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا با تمام توان ادامه دارد اظهار داشت: روز گذشته نخستین بیمارستان موقت راه‌اندازی شد که دارای 300 تختخواب است و در صورت نیاز می‌تواند به 600 تخت افزایش یابد.

وی با بیان اینکه این مرکز در خارج از شهر کرمان قرار دارد عنوان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه و علوم پزشکی مقرر شده سپاه غیر از راه‌اندازی نقاهتگاه در طرح ملی غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به کرونا نیز مشارکت کند.

ریحانی با اشاره به اینکه 16 هزار نیروی بسیجی در قالب تیم‌های تخصصی سازمان های شده‌اند گفت: برخی از این تیم‌ها در زمینه غربالگری کمک میکنند و برخی در قالب پاسگاه‌های مقاومت محله محور کوچه‌ها و محله‌های خود را ضدعفونی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی برای کمک به نیروهای ناجا در ورودی و خروجی شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است افزود: ارتش در ورودی‌ و خروجی استان مستقر شده است.

ریحانی با اشاره به کمک به افرادی که در این شرایط دچار آسیب اقتصادی شده‌اند بیان کرد: تاکنون 2800 بسته با یک میلیارد تومان بسته‌بندی و توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در برخی از شهرستان‌ها پایگاه‌هایی برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/832/ش

برچسب‌ها:

نظر شما