شناسهٔ خبر: 39019436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قیمت میوه تنظیم بازار در استان بوشهر کاهش یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده قیمت میوه از جمله پرتقال و سیب طرح تنظیم بازار در استان بوشهر کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید حسین حسینی صبح امروز در برسی وضعیت ذخیره میوه طرح تنظیم بازار با تاکید بر تامین مایحتاج عمومی مردم اظهار داشت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار و مراکز  فروش، عرضه می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیش از 550 تن سیب و پرتقال با قیمت ستاد تنظیم بازار در استان بوشهر ذخیره سازی و عرضه شده است گفت: امسال 300 تن سیب زرد و قرمز و 250 تن پرتقال والنسیا طرح تنظیم بازار ویژه نوروز به استان بوشهر تخصیص داده شد و در مراکز فروش عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از کاهش قیمت میوه خبر داد و افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده قیمت میوه طرح تنظیم بازار در استان بوشهر کاهش یافت.

حسینی با بیان اینکه کاهش قیمت پرتقال و سیب در کمیته ملی راهبری طرح میوه ایام نوروز مصوب شده است خاطر نشان کرد:  با توجه به بررسی حاشیه قیمت میوه و ایجاد انگیزه و مشارکت واحدهای خرده فروش  در جذب و توزیع میوه، در جلسه فوق العاده استانی قیمت هر کیلو‌گرم سیب و پرتقال کاهش یافت.

وی، قیمت سیب قرمز به‌صورت عمده درب سردخانه در بوشهر به عرضه کنندگان خرده فروش را 4 هزار تومان و قیمت مصرف کننده  نهایی 5 هزار تومان دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره  به اینکه قیمت سیب زرد به‌صورت عمده درب سردخانه به مباشران خرده فروش  4 هزار و 800 تومان است افزود: قیمت مصرف کننده نهایی سیب زرد 5 هزار و 500 تومان ، قیمت پرتقال والنسیا جیرفت به‌صورت عمده درب سردخانه 5 هزار و 400 و قیمت مصرف کننده نهایی 6 هزار و 200 تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/190/ ز

نظر شما