شناسهٔ خبر: 39005324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نجات زوج گرفتار شده در سیل

فرمانده انتظامی شهرستان طبس جزئیات نجات معجزه‌آسای زوج گرفتار میان سیلاب را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمود علی‌پور با اشاره به نجات دو سرنشین گرفتار در میان سیلاب توسط مأموران پلیس، در این رابطه اظهار کرد: ساعتی پس از بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیلاب در تمام محورهای اصلی و فرعی شهرستان "طبس"، یک خودروی سمند با دو سرنشین در محور "دیهوک ـ طبس" به علت طغیان رودخانه فصلی هنگام عبور از سیلاب گرفتار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران بخش "دیهوک ـ طبس" هنگام کنترل محورهای عبوری، مشاهده کردند که داخل خودروی مذکور پر از آب شده و راننده و سرنشین آن در حال غرق شدن هستند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و درخواست امدادرسانی کردند اما با توجه به وضعیت جاده و شرایط ناپایدار جوی و همچنین احتمال غرق شدن سرنشینان خودرو، با جانفشانی وارد سیلاب شده، این زوج طبسی را نجات دادند و از داخل سیلاب بیرون کشیدند.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی ایستگاه بازرسی و فرماندهی انتظامی بخش "دیهوک" شهرستان "طبس"، از رانندگان خواست به علت شرایط جوی و وقوع سیل، به منظور جلوگیری از وقوع این چنین حوادثی، از تردد بی‌مورد و غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما