شناسهٔ خبر: 3892831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جهان‌صنعت | لینک خبر

ادامه مشکلات تیم امید؛ کارد به استخوان کاشانی رسید

نمی‌خواهند، می‌روم

صاحب‌خبر - مدیر تیم فوتبال امید با انتقاد شدید از شرایط فعلی این تیم و همکاری نکردن بعضی از باشگاه‌ها‌ گفت که اگر نیازی به من نیست یک کلمه بگویند مرا نمی‌‌خواهند تا بروم. رفتار فدراسیون، رفتاری نیست که باید باشد.
به گزارش مهر، حبیب کاشانی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال امید ایران اظهار کرد: تیم ما از روز دوم اسفندماه به کیش رفت و امروز هم به تهران برمی‌گردد. ما تلاش داشتیم با تیم‌های سوریه، مالزی، کره‌شمالی و اردن بازی کنیم که متاسفانه نتوانستیم برای تیم امید یک حریف پیدا کنیم درحالی که حتی آماده بودیم هزینه‌های میزبانی را هم بدهیم.
مدیر تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: متاسفانه تیم‌های باشگاهی بازیکنانش را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.کاشانی افزود: ما به سازمان لیگ مراجعه می‌کنیم و می‌گوییم تیم امید برای صعود به المپیک ابزار می‌خواهد و ما پول نداریم. البته ما گفتیم مسایل مالی را حل کرده و پول اردوها را تامین می‌کنیم. باور بفرمایید برای همین اردوی کیش مبلغ 120 میلیون تومان پرداخت شده‌ بدون اینکه ریالی از فدراسیون بگیریم.
مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه از این شرایط بسیار خسته است، تهدید به کناره‌گیری از پست خود کرد و گفت: اگر نیازی به من نیست بگویند تا بروم. فقط یک کلمه به من بگویند که من را نمی‌خواهند. من اهل دردسر نیستم. چندین ماه در پرسپولیس بودم و بعد از آنکه از این تیم رفتم یک کلمه هم مصاحبه نکردم. رفتار فدراسیون‌ رفتاری نیست که باید باشد. ما در کیش دو بازی انجام دادیم و آنقدر که کادر فنی نگران بود و استرس داشت، هیچ‌کس این طور نبود.

نظر شما