شناسهٔ خبر: 38882493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

استفاده از ابر جت فن برای ضد عفونی معابر تهران

جانشین شهردار منطقه ۴ تهران در ستاد مدیریت بحران گفت: برای نخستین بار در شهر تهران، از ابر جت فن برای ضد عفونی معابر شریانی و پرتردد این منطقه استفاده شد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

«محمد علی فیاض» با اشاره به وسعت این منطقه و لزوم افزایش ایمنی شهروندان این منطقه گفت: با همکاری آتش نشانی منطقه سه تهران بزرگ، بیش از ۳۰ معبر شریانی و پر تردد منطقه که به عنوان نقاط پر خطر شناسایی شده است با ابرجت فن ضد عفونی شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال و خروج از بحران کرونا ضدعفونی کردن معابر ادامه خواهد داشت، گفت: با تشکیل ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت های منطقه ۴ به صورت برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: غربالگری و تامین نیروهای آموزش دیده جهت ضدعفونی کردن معابر، تقسیم وظایف میان اعضای ستاد و تامین مواد مورد نیاز جهت ضد عفونی سطح منطقه از جمله اقدامات پیش بینی شده در این طرح است.

جانشن شهردار منطقه ۴ در ستاد مدیریت بحران افزود: در این طرح شبانه روزی پنج دستگاه واتر جت ۵۰۰ لیتری، دودستگاه خودروی سم پاشی با ظرفیت ۲ هزار لیتر، ۹ دستگاه سم پاش پشتی مخزن دار به همراه بیش از ۳۰ نیرو مشغول ضد عفونی معابر منطقه چهار هستند.

فیاض در ادامه با اشاره به برنامه های روزانه این منطقه در مراکز عمومی به ویژه پایانه های تاکسیرانی اضافه کرد: پایانه های تاکسیرانی رسالت، علم و صنعت و دردشت، سامانه تندرو خط سه و رسالت، اتوبوسرانی افق، علم و صنعت و شهید زین الدین، سامان سرای لویزان و میادین میوه و تره بار به صورت روزانه ضد عفونی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی معابر پر خطر و پرتردد منطقه چهار در محلات شمیران نو، گلشن، تهرانپارس و نارمک شناسایی و در برنامه روزانه ضد عفونی قرار دارد.

منطقه ۴ تهران در شمال شرقی تهران واقع شده است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی با مناطق ۱، ۳ و ۸ همسایه است.

محله‌های پاسداران، خاک سفید، مبارک آباد، حسین آباد، مهران، حکمیه، تهران‌پارس، شمیران‌نو، مجیدیه، لویزان در این منطقه واقع شده است.

نظر شما