شناسهٔ خبر: 38836960 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران؛

تولید ۱۹۰مدیای آموزشی همزمان با شیوع کووید ۱۹/ همکاری با تعدادی نویسنده و اپلیکیشن برای پرکردن اوقات خانه نشینی شهروندان

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹۰ مدیای آموزشی از سوی این اداره تولید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، دانشور، مدیرکل آموزش شهروندی در توضیح اقدامات اداره کل آموزش شهروندی همزمان با شیوع ویروس کرونا در نشست مجازی گفت: این اداره از روزهای ابتدایی فعالیت خودش را در دو بخش آموزشی و سلامت روان شروع کرده است.

او با اشاره به انتشار بیش از 190 مدیا اعم از پوستر و موشن، گفت: برخی از آموزش‌ها عمومی و برخی دیگر تخصصی‌تر برای گروه‌های خاص مثل نانوایان، آرایشگاه‌ها و غیره بود. البته همچنان  درحال تولید و تکمیل هستیم. 

دانشور با اشاره به طراحی و اجرای کمپین در خانه می‌مانی، گفت: همه می‌دانیم که یکی از بزرگ‌ترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع کووید 19 قطع زنجیره انتقال است. در نتجه ما کارها و پیشنهاداتی را به شهروندان می‌دهیم که در کنار خانه ماندن بحث پر کردن اوقات فراغت و سلامت روان آن‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد. 

مدیر کل آموزش شهروندی با اشاره به برخی اقدامات برای پرکردن اوقات خانواده‌ها در خانه گفت: سعی کردیم با همراهی برخی نویسنده‌ها و اپلیکیشن‌ها پشتیبانی محتوایی در این حوزه انجام بدهیم به نحوی که هر نویسنده هرشب یک کتاب معرفی می‌کند و همچنین از طریق یک اپلیکیشن شهروندان می‌تواند کتاب مورد نظر خودشان را به صورت رایگان دریافت و مطالعه کنند. 

دانشور همچنین با اشاره به فعالیت مشاوران داوطلب آنلاین نیز اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سرای محلات با این مشاورها ارتباط بگیرند.

نظر شما