شناسهٔ خبر: 38782792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قهرمانان کاراته، پیروز مبارزه با ویروس خطرناک

شکست کرونا در تاتامی؛ قهرمانی که به زندگی برگشت

قهرمان سابق کاراته جهان چند روز بعد از ابتلا به ویروس کرونا توانست با شکست این ویروس به بهبودی کامل دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعات زیادی درباره ابتلای برخی قهرمانان و اهالی ورزش به ویروس کرونا در روزهای قبل در فضای مجازی وجود داشت و خیلی از آن ها هم تکذیب شد، 2 قهرمان سابق کاراته ایران در قم به این ویروس خطرناک مبتلا شدند.


مجید عبدالحسینی ملی پوش سابق کاراته ایران که مدال های طلا، نقره و برنز آسیا، مدال های طلای رقابت های ستارگان جهان و دیگر رویدادهای بین المللی را در کارنامه خود دارد، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کامکار قم بستری شده است. عبدالحسینی سرمربیگری تیم ملی کاراته چین را نیز در کار نامه خود دارد و این روزها با این ویروس خطرناک دست و پنجه نرم می کند. البته طبق اعلام مسئولان فدراسیون کاراته که پیگیر حال او در روزهای اخیر بودند، وضعیت عبدالحسینی رو به بهبود است و او در روزهای آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 


از سوی دیگر اما خبر خوشحال کننده بهبودی یکی دیگر از قهرمانان کاراته ایران بعد از ابتلا به کرونا است. مهدی عموزاده ملی پوش سابق کاراته ایران و اولین طلایی ایران در رقابت های قهرمانی جهان که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود با بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان کامکار قم ترخیص شد.


عموزاده بعد از اینکه توانست این بار در تاتامی بیماری، ویروس خطرناک کرونا را شکست دهد، در این باره گفت: از تمامی کسانی که در روزهای اخیر جویای احوال من بودند، تشکر می کنم؛ به ویژه رییس فدراسیون و سایر اهالی کاراته که نگران حال من بودند. الان در شرایط خوبی هستم. امیدوارم کسانی که در این دوره با این ویروس دست و پنجه نرم می کنند، تسلیم نشوند، مبارزه کنند و مطمئن باشند که پیروز می شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما