شناسهٔ خبر: 38751929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

مدت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه تمدید شد

قزوین- مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید زمان بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعید حوائج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مساعدت‌های لازم با مودیان مالیاتی انجام می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مساعدت و حمایت لازم از مودیان محترم مالیاتی تصریح کرد: تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش دراسفند سال ۹۸ برای تولیدی‌ها ۹۰ درصد وسایر مودیان ۸۰ درصد است که تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: چنانچه برگ مالیات قطعی مودیان از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد ابلاغ شود و مودی نسبت به پرداخت مالیات و جرائم غیر قابل بخشش تا پایان خرداد ۱۳۹۹ اقدام کند مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم خواهد بود.

حوائج تصریح کرد: همچنین جلسات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان سال ۱۳۹۸ تعطیل شده و ادامه جلسات به سال ۱۳۹۹ موکول شده است.

وی اضافه کرد: تمدید گواهینامه‌های مالیات بر ارزش افزوده که انقضای آن تا پایان سال ۹۸ بوده و یا تا پایان فروردین ۹۹ اعتبار داشته اند تا پایان اردیبهشت ۹۹ انجام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین یادآور شد: همچنین سقف تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی هم این نصاب از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و دیگر نیازی به استعلام مالیاتی نخواهد بود.


 

نظر شما