شناسهٔ خبر: 38679326 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در پی شیوع بیماری کرونا؛

تجهيز 63 آمبولانس براي ورود به ناوگان پزشکي

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مدیر عامل ایران خودرو دیزل: 63 آمبولانس بعد از ترخیص از گمرک با رعایت استاندارد‌های مناسب در حال آماده سازی برای تحویل به ستاد کروناست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، محمد زالی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز وزارت بهداشت به آمبولانس؛ 63 آمبولانس در گمرک باقی مانده بود که با همکاری وزارت صمت، گمرک و وزارت بهداشت این آمبولانس‌ها ترخیص شد.
وی با شاره به اینکه آماده سازی این آمبولانس‌ها در دستور کار ما قرار گرفت ادامه داد: آماده سازی این آمبولانس‌ها 28 روز زمان می‌برد، اما با همکاری و بسیج نیروی‌های خود در مدت 5 روز این آمبولانس‌ها با استاندارد‌های مناسب آماده می‌شود.
مددیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: حتی نیرو‌های ما در روز تعطیل هم سرکار آمده اند تا هرچه سریعتر این آمبولانس‌ها آماده شود و گوشه‌ای از همکاری صنعت در مبارزه با کرونا را نشان دهند.
زالی بیان کرد: این آمبولانس‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه تکمیل می‌شود و به وزارت بهداشت تحویل می‌دهیم.
وی ادامه داد: انچه که امروز در حال تلاش هستیم ما را به یاد دهه 60 انداخت که همه نیرو‌ها با یکدیگر بسیج شدند و امروزه هر نیازی که ستاد مبارزه با کرونا نیاز دارد ما آمادگی داریم تا با تمام ظرفیت‌ها در بازسازی‌ها با سرعت انجام دهیم.
وی افزود: صنایع آمادگی لازم را برای خدمت رسانی برای رفع نیاز مردم دارد.

نظر شما