شناسهٔ خبر: 38667470 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال

وزیر بهداشت، از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، سعید نمکی، بعد از ظهر پنج شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، گفت: اولین مصوبه امروز، طرح بسیج ملی شکست کرونا بود.

وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال خبر داد و افزود: این تعطیلی دلیل نمی‌شود که هموطنان به سفر بروند. رفت و آمدها کنترل و تشدید می‌شود و انتظار داریم هموطنان به توصیه‌های بهداشتی ما گوش دهند و از ترددهای غیر ضروری واقعاً خودداری کنند.

نمکی ادامه داد: نظارت‌های بهداشتی تشدید خواهد شد که یکی از محل‌های نظارت، پمپ بنزین‌ها هستند که می‌توانند محل انتقال ویروس و آلودگی باشند.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات امروز ستاد، به تأخیر افتادن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری است که زمان جدید آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی شکست کرونا از روز پنج شنبه در سه استان کشور، گفت: شائبه‌هایی بود که گفته می‌شد قرار است درب منازل برویم، در حالی که با وجود پرونده الکترونیک سلامت و زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری وجود دارد، نیازی به رفتن به درب منزل هموطنان نیست. البته موارد استثنا برای رفتن به درب منازل وجود دارد و آن شامل بیماران بد حال است.

انتهای پیام/
 

نظر شما