شناسهٔ خبر: 38660790 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

۹۷ بیمار مشکوک به کرونا در کردستان بستری هستند/ثبت ۱۵ مورد مثبت

سنندج - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: در حال حاضر ۹۷ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در ۱۰ بیمارستان سطح استان بستری هستند.

صاحب‌خبر -

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کردستان تا امروز ۲۳۳ نفر به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند که موجب بساری شدن ۹۷ نفر از آنان شده است.

وی افزود: این تعداد بیشترین علائم ابتلا به کرونا ویروس را داشته اند و تا این لحظه تست ۱۵ مورد آنها مثبت اعلام شده است که تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان توحید سنندج ۲۰ نفر، در بیمارستان امام خمینی سقز ۴۰ نفر، در بیمارستان تامین اجتماعی سقز دو نفر، در بیمارستان شهید بهشتی قروه پنج نفر، در بیمارستان رازی بانه ۱۲ نفر و در مراکز درمانی بوعلی دو نفر، دیواندره سه نفر، دهگلان سه نفر و سروآباد نیز دو نفر بستری هستند.

رضاعی یادآور شد: همچنین تا پایان روز گذشته در مجموع ۱۵ نفر بیمار مشکوک به کرونا ویروس که در مراکز درمانی استان تحت درمان بودند، پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی بیان کرد: پنج نفر از این بیماران از بیمارستان توحید سنندج، شش نفر از بیمارستان امام خمینی سقز، یک نفر از بیمارستان تامین اجتماعی سقر، یک نفر از بیمارستان شهید بهشتی قروه و یک نفر نیز از بیمارستان رازی بانه ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به موارد مثبت کرونا ویروس در استان نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع تا امروز ۱۵ مورد مبتلا به این ویروس در استان داشته ایم که ۹ نفر آنان در سقز، دو نفر در سنندج، دو نفر در دیواندره، یک نفر در مریوان و یک نفر نیز در بانه بوده است.

رضاعی با بیان اینکه تا کنون مرگ بر اثر کرونا ویروس در کردستان نداشته ایم، اظهار داشت: تا امروز ۱۱ نفر در بیمارستان های استان جان خود را از دست داده اند که جواب آزمایش شش نفر آنان منفی بوده و جواب آزمایش پنج نفر دیگر هنوز اعلام نشده است.

نظر شما